Magistrát hlavného mesta Bratislava dostal v minulom roku až 2500 podnetov. Bratislava získala ocenenie v kategórii Komunikácia za rýchlosť a úplnosť odpovedí obyvateľkám a obyvateľom mesta. Medzi najlepšie samosprávy patrí hlavné mesto aj v kategórii Riešenie podnetov. Každoročné ocenenie Zlaté vedro udeľuje Inštitút pre dobre spravovanú spoločnosť (SGI) samosprávam zapojeným do projektu Odkazprestarostu.sk, pomocou ktorého môžu ľudia jednoducho nahlasovať problémy vo svojom okolí samospráve.
Komunikáciu s obyvateľkami a obyvateľmi sa naďalej snažíme zefektívniť. Preto sme napríklad v spolupráci s Odkazom pre starostu vytvorili službu – Rýchle zásahy.
Ide o spojenie zjednodušeného formulára Odkazu pre starostu a osvedčených postupov nášho Komunálneho podniku. Na stránke www.rychlezasahy.sk je možné nahlásiť drobné podnety na opravy, ktorých riešenie vieme uskutočniť do 72 hodín.
Vďaka Rýchlym zásahom sa menej zložité podnety rýchlejšie dostanú od Bratislavčaniek a Bratislavčanov priamo k Rýchlej rote Komunálneho Podniku, ktorá je pripravená takéto podnety okamžite riešiť. Ide napríklad o spadnutú značku, hrkotajúci poklop, preplnený smetný kôš, trávnatú plochu, ktorá by potrebovala pokosiť či krík, ktorý zasahuje do cesty alebo do chodníka.
Nahlásiť takéto úpravy je možné na stránke www.rychlezasahy.sk.
zdroj:bratislava.sk